dilluns, 12 de novembre del 2012

Dos tallers l'1 de desembre

Avui us publico dos tallers que faré a Barcelona amb la Mila i l'Stella. El dia 1 de desembre, coincidint amb Creativa.

El de la Mila, el farem al matí i serà d'enquadernació. M'ha jurat i perjurat que és molt fàcil i em té molt intrigada. Coneixent-la, segur que anirà molt bé.

L'altre taller, el farem a la tarda, amb l'Stella, antiga coneguda meva en forums d'scrap. Aquest és un taller mixed media (puro embarre), amb molt de pintures, gesso i el que faci falta.
També estic completament segura que serà genial, doncs amb tot el que he fet amb ella, mai m'ha desencantant, sempre està apunt d'ajudar-te i sobretot fa que t'ho passis bé.


Tota la informació dels dos tallers, la trobareu aquí.
Apa, a veure si us animeu i ens hi trobem!


Pues chicas, todas la que podais venir a Barcelona, os podeis apuntar el dia 1 a los tallers de Stella y Mila, ya las conoceis!

3 comentaris:

  1. Pues si el de Mila será muy fácil, el mio... tambien! jajaja
    Gracias Immaculada por ayudarnos a dar a dar conocer nuestros talleres! eres un sol!
    ya estoy que las veo!

    ResponElimina
  2. Impaciente, a que llegue el dia 1 y poder darte un abazo enorme!

    ResponElimina
  3. Gracias preciosa y si os juro que es muy fácil, ademas el suminagashi da mucha paz y tranquilidad al espíritu y en estos tiempos tan alterados va de maravilla.
    Besos tesorin.

    ResponElimina

Florista 360 - Quim Diaz