diumenge, 15 de gener del 2012

Tinc una casa

Doncs sí, aquest cap de setmana ha estat amb les Divas. Al forum hem fet una crop virtual i cadascú ha acabat el que tenia començat o bé ha fet una casa en tres dimensions que ha proposat l'Stella. Jo ho he seguit intermitentment, i aquí el resultat. He decidit començar el projecte que aquest any ens proposa l'Stella al grup de Mixed Media del foro. Això és el que he creat! espero que us agradi.

Aquí os dejo las fotos con todo detalle. Espero que os gusten. Dentro el corazón hay una sorpresa... mágica.... ya openareis!
Un besazo y un placer trabajar con vosotras!
120115_1050150120115_1050152120115_1050153120115_1050154120115_1050157120115_1050158
Tinc una casa, un álbum en Flickr.
El projecte d'aquest any amb l'Stella. Aquí podeu trobar el seu inici

12 comentaris:

  1. me dejas muda! que lindo trabajo!! y como tu dices sin casi nada! no se necesita comprar mucho para lograr cosas bellas!

    ResponElimina
  2. Me encanta!!!serà pels tòns turqueses???petonets

    ResponElimina
  3. Que chulada!!!

    Al final me tendre que poner manos a la obra....

    PEtonets"""

    ResponElimina
  4. Ima te está quedando esa casita de tu corazón divina.

    Saludos.

    http://crea-lo-inimaginable.blogspot.com/

    ResponElimina
  5. Te ha quedado preciosa con unos tonos divinos y esa bella sorpresa dentro del corazón, me encanta.
    un besito

    ResponElimina
  6. ¡Muy lindo Inma! los colores ya te dije que me gustan mucho y ese corazoncito con sorpresas muy bonito!

    ResponElimina
  7. Me encantó tu casita te quedó genial!!!

    ResponElimina
  8. m'agrada molt dona bon rotllo i el color verd m'encanta !!!

    ResponElimina

Florista 360 - Quim Diaz