dimarts, 27 de desembre del 2011

Primera mini Crop a casa!!!

Doncs sí tu!
Que he quedat amb una amiga per scrapejar!!

Bé, de fet hem tenyit molt, hem fet servir les meves anilines i algun color wash que tenia i vinga a esquitxar...

També hem estampat, o abans o despres i hi hem afegir algun detallet bonic, però sobretot ens ho hem passat molt bé amb la Cristina... per repetir i si algú més es vol apuntar, que ho digui ara o calli per sempre!

Aquí com a quedat el menjador i totes dues en acció!

 D'aquí uns dies potser us ensenyo el resultat!


Primera crop en mi casa, aquí veis como quedó el suelo todo lleno de papelitos y de color wash por doquier!!

7 comentaris:

  1. M'ho he passat molt bé! Hem de repetir!!!

    ResponElimina
  2. Eis! Si repetiu jo tambe m'apunto... Que a mi aquestes coses m'agraden!!!!

    ResponElimina
  3. que envidia de la mala! una crop! hace taanto que no estoy en una!

    ResponElimina
  4. Qué divertides !!! Seguríssim que us ho heu passat genial. No hi ha res millor que compartir una tarda creativa !!!

    Petonets i Feliç any nou!!!

    ResponElimina
  5. Hola Inma! paso a dejarte mis mejores deseos para este año que comienza! Ojalà la pases genial y crezca màs y màs la felicidad! Te dejo un beso enorme y felicidades por la crpp!

    ResponElimina
  6. uooo, no et conec pero aquestes coses sempre molen molt!! Ademés...tenir un hobbie en comú d'una manera o altra uneix les persones oi?

    ResponElimina

Florista 360 - Quim Diaz